Big Brother

Kollade nyss på gårdagens avsnitt av BB, missade ju det för att jag jobbade.

Asså, först var jag helt emot detta program. Men efter att inte haft något att göra runt 22 tiden på kvällarna så kan jag ju lika gärna kolla vad det är för skit. Nu är jag helt klart såld!

Älskar att se folk göra bort sig och bete sig så sjukt illa, hela Sverige kan ju se vilken skit dom drar upp. Vissa är ju helt losade i skallen medans några andra är total sköna.

Jag var bara tvungen att säga min mening :P är lite glad att jag även kan se det på deras hemsida när jag väl är i USA. Och än så länge så är Peter min stora favorit, och även Sara ;)

Nu ska jag se vidare på något annan gamalt avsnitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback