bönhelg

Denna fredagen har än så länge varit hyfsat nice.
Jag har, suttit vid datorn hela tiden! ;)

Jag har precis kollat på det nyaste avsnittet av Vampire Diaries, äntligen kom det ut! Längtar som fan tills nästa vecka då jag får se ett till.

Nu ska jag spåna lite på mitt projektarbete. Sen blir det en hopp in i duschen och packa min väska med skit. Flyttar ut denna helgen hem till min böna inne i stan.

Ikväll blir det en runda till lagerlunden och imorgon ska vi inta Grace med lakers!

Läste hennes blogg innan och lipade en skvätt, puttefnask.devote.se/


Kommentarer
Postat av: Abdirahmanellen

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-09-28 @ 11:47:22
URL: http://abdirahmanellen.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback