Finaly done

Nu kan jag andas ut. Är äntligen färdig med mitt projektarbete som ska med till utbildningen i New York :) fick ihop sju sidor om familjen, barnen, sverige, Växjö mm. Nu är det bara att plugga på teori ptovet med som jag fasar! Hur ska jag kunna ta om körkortet på ENGELSKA??

Nu ska jag chilla och kolla på min favorit film, Despicabel me. Jag ska nog laga mig en god middag med sen packa en väska med våriga kläder innan jag beger mig in mot stan. Måste byta ett av linnerna som jag löpte igår till en större storlek sen ska jag plocka upp Jossan och Dennis och då är det dags för en vår fotografering :)

Så nu måste jag skynda mig. Hoppas alla får en härlig dag :)


Så här har det sätt ut innan när Dennis har fotat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback