nervositet

Igår när jag gick och la mig runt tolv tiden, så kunde jag inte somna. Låg och tänkte på min USA resa och blev helt plötsligt skit nervös! Jag är absolut inte redo än...

Jag har liksom ett projektarbete att skriva som ska med. Jag måste söka om internationellt körkort OCH jag måste plugga teori till den amerikanska körkortet.

Så jag satt uppe igår natt och gick igenom alla papper och kände mig extremt vilsen. Visste inte alls hur jag skulle skriva mitt arbete, eller hur jag skulle skicka efter körkortet eller hur fan jag ska lyckas ta det i USA! Sen fortsatte det.. Hur ska jag kunna säga hejdå till min familj på flygplatsen. Hur ska jag kunna krama om Jossan för sista gången och säga hejdå. Hur ska jag kunna säga till er andra, ha det bäst, gör inget dumt och jag kommer sakna er.

Det är så jävla irriterande och jobbigt när jag inser hur mycket jag kommer sakna folk. Men jag ska jävla klara av det här, och ingen kommer ha ett lika bra år som mig!!

Och när jag kommer hem från mina äventyr och har startat ett helt nytt liv och mognat som bara den, så ska jag skratta åt dom som kommer vara exakt likadana som nu när jag åker :')

Kommentarer
Postat av: Emelie

DU FIXAR DETTA!!! DU ÄR GRYM! <3

2011-04-08 @ 09:32:24
URL: http://emeliemiche.blogg.se/
Postat av: keep the good spirit up!

Det finns ju faktiskt skype och telefon. De där hemma finns alltid kvar om de verkligen vill. Du kommer träffa så mycket nytt folk som du inte kommer kunna säga hej då till sen om ett år. Tiden hemma kommer stå still medan Du är borta!

2011-04-08 @ 11:59:23
Postat av: Johanna

Tack tjejer!



Moa, det är precis sånt som jag behöver höra! <3

2011-04-08 @ 14:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback