no joy today

Ligger nerbäddad i sängen med pyjamas och tittar på första avsnittet av Vampire Diaries. Så jävla gött är det, men klockan är liksom 14 nu, jag har ju kastat bort hela dagen. Ska in och jobba om en timma med. Det suger lite /:

Men, jag är ju lat och har alltid varit :) Ikväll blir det städstängning. Imorgon är jag ledig och har mycket saker som händer. Ser redan fram emot det!

Nu är det nästan bara 1 månad kvar tills jag åker. Tycker det börjar bli extremt jobbigt nu. Speciellt när jag satt mig i en jävla dum position. Vi kan väl säga att det är många här hemma som jag helst inte hade velat lämna just nu! Vill ju igentligen också vara hemma över sommaren..

Men jag har annat som väntar mig i cali :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback