Oleo hela helgen

Hej alla.

Det har varit en fartfylld helg.
I fredags så gick jag till Lagerlunden med Jossan och Tilda. Efter det så sprang vi bort till oleo och festade med resterande lakers fans, både gamla och små. Inte världens häftigaste utgång...

Igår så var vi först på kalas hos jossans storebror. Det var riktigt mysigt, fast vi mest satt i soffan bakfulla. Men vi taggade om och drog till Moheda med Matilda, Bella och Emelie :) vi grillade och matilda hann klippa mig lite snabbt.

Sen tog vi bilen in till stan. Vi förfestade hos min syster och sen drog vi till Oleo. Riktigt rolig kväll och en massa kända ansikten.

Idag mår jag lite sämre. Jag är trött, ont i kroppen, ont i knogarna efter en liten olycka hos Matilda :P och mina fötter har kapitulerat efter att jag hade mina killerheals igår kväll. Jag har inte sovit så bra heller för den delen. Låg mellan två jättar varav den ena körde upp fötterna i ansiktet på mig hela natten och den andra som låg bakom mig snarkade rätt in i mitt öra!!

Nu ska jag fortsätta titta på sista HP-filmen.
Ser inte fram emot jobb hela nästa vecka....

Fredagen med tilda och jossan och sist lördagen med vilda bella!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback