rinkdansen

Hi everybody :)

Måste börja med att säga att jag hade världens bästa dag i fredags! Jag fick spendera den med mina underbara vänner, Jossan Frida Issa och Haben :) det ända vi gjorde var att köra bil haha! På kvällen såg jag Sucker Punch med Lisa, och den var sjukt bra! På natten så åkte jag till Moheda en sväng och hängde med Jimmy, David och Ante :) avslutade med att hämta tobias och co på fest :)

Och igår var ju då rinkdansen. Jag hade super kul, kanske inte lika kul som förra året dock :P Men det var kul att få träffa alla och det var jobbigt när alla ville prata om usa-resan. Så det slutade med att jag började gråta i mammas famn :') fick skjuts av matilda hem till tobias där jag somnade på hans mage med tårar överallt..

Idag har jag BARA legat död i hans soffa! Jag fick pannkakor till frukost sen tittade jag på en massa filmer. Åkte hem och fick mat av pappa, sen somnade jag! Så nu lär det väl dröja innan jag somnar för natten. Ska kolla lite på the hills sen ger jag upp :)

Hoppas ni andra hade en awesome helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback