Spring break

Jag har haft en riktig vår helg! Har inte kunnat önska efter ett bättre väder. Har gått barfota i sommarskor med tunna linnen och jeans jackan :') är glad att få uppleva detta innan jag åker.

En annan av mina önskningar gick i upplevelse i fredags. Hade önskat att få festa ihop med moheda boysen innan jag drar. Vilket då skulle bli denna helgen. Så i fredags drog jag till David med Jossan och Matilda :) riktigt kul var det och jag var super nöjd med hela kvällen! Dock ser man ju vilka som är äkta och oäkta. Man kan ju heller inte gilla alla människor, och tack vare det fick vi inte komma på lördags festen. Who cares? Bara ett ytterligare stort bevis på att vi ligger steget före dom..Men nu behöver vi inte festa mer med det gänget!

Igår drog jag till Linus där det gamla gänget hängde. Och det var också riktigt kul. Slutade tyvärr inte lika roligt. Linus ramlade och slog i huvudet så vi avslutade festen och gick vidare. Hamnade hos Tobias en sväng innan jag bestämde mig för att dra hemåt. Tommy följde mig en bit, en riktig gentleman! :))

IDAG ska jag bara njuta av solen och längta till USA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback