stylebytyra

Tjolahopp!
Här sitter jag osminkad och lycklig över att jag är ledig idag :)

Ikväll kommer syster Lisa hem med sin boyfriend. Tror att det står grillning på schemat. Så nu är mamma inne i stan och hämtar hem henne åt mig. Hon ska också lämna in mina babes hos en annan skomakare. Den jag gick till häromdagen vägrade ta emot dom. Han påstod att dom var bortom räddning. Så Jossan tipsade om en annan, hoppas han kan fixa dom!

Har väntat i evigheter på det nya avsnittet av Vampire Diaries, som skulle komma ut inatt. När jag vaknade ida för att ladda hem det så hade dom skjutit upp det till nästa vecka. Så nu måste jag vänta en vecka till. USA är fan konstiga ibland med deras serier.

Jag fick också hem paket idag från stylebytyra, en earcuff :) sjukt snygg!

Nu ska jag nöja mig med det nya avsnittet av Greys Anatomy ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback