sunny friday

Hej kära medmänniskor :)

Planen var idag att jag skulle träffat min underbara Frida som jag inte sätt på ett tag. Men jag har inte pengar till att åka in till stan :( och min pappa är försvunnen med bilen. Så henne får jag se någon annan dag om inte pappa dyker upp snart.

Än så länge har jag bara legat ute i solen och läst Jenna Jamesons självbiograf Att älska som en porrstjärna. Har haft boken liggandes i snart 6 månader och inte läst ut den än, typiskt mig!

Ikväll ska jag gå på bio med Lisa, Whater for elephants ska vi se :)
Och självklart längtar jag som fan tills imorgon då rinkdansen står vid dörren! Ska bli riktigt kul att festa med dom "gamla" brudarna och träffa en massa glada människor :)

Nu ska jag kolla på the hills och äta godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback