The spring is here

Perfekt väder för en ledig dag, vad mer behöver jag säga :)

Jag har ifs varit dålig och legat inne hela förmiddagen. The hills spelas i bakgrunden medans jag ligger i sängen med datorn. Men jag har gjort en massa nytta ska ni veta!!!

Jag har skrivit en massa på mitt projektarbete och är snart färdig med det! Jag har också ringt till telenors kundtjänst och låst upp min telefon så jag kan ta med den till USA. Hoppas det blir färdigt innan jag åker bara..

Vid tre tiden ska jag ta bussen in till stan och träffa mamma :) vi ska gå och ta kort på mig till mitt internationella körkort, så jag kan skicka iväg alla papper idag. Jag ska också gå in på telenor och prata mer med dom om mitt abonemang och hur vi ska göra med det när jag åker.

Nu ska jag prova lite sommarkläder med när det är så fint väder ute :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback