time with my sister

Hej kära vänner :)

lakers sista hemma match, och sista matchen i tipshallen, igår var awesome! Förstår inte varför jag aldrig gått på deras matcher tidigare. I love hockey ju! ;o vi hade lite firande på jobbet efteråt :) vi alla fick oss en socker kick och det var fett mycket skratt! Så jävla surt att jag missar alla elitserie matcher nu när jag är iväg. Hoppas fan lakers håller sig kvar i serien!

Idag har jag jobbat och umgåtts med min syster :) Nu är vi hemma i Alvesta och ska mysa lite. Pappa ska också laga mat. Det blir hans berömda köttbullar. Avslutar kvällen med Big Brother!

Nu ska jag kolla minifilmerna med de små underbara knattarna i despicable me :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback