update

Hej kära vänner och resten!

Har idag spenderat min ljuva tid med Jossan och Matilda, precis som vanligt! Vi har bara sprungit på stan och Grand Samarkand som hade en alldeles för överdriven invigning om ni frågar mig..

Vi avslutade kvällen med hemmalagad thaimat som jossan stod för :)

När jag kom hem så väntade ett proppat kuvert med mina sista USA papper som ska med. Gick igenom allt och fick äntligen mina försäkringspapper hemskickat. Det är två blanketter som saknas som jag hoppas dom kan skicka om. Nu är det fan ta mig inte långt kvar. 11 dagar om man ska vara exakt....

Imorgon ska jag köra ner och äta middag hos mormor, passa Neo och Vera, umgås med mina superkusiner och gå på fotboll och dricka öl :) vill umgås med dom såklart innan jag åker!

Nu ska jag kolla på gårdagens avsnitt avv BB, missade även dagens. Illa att jag halkar efter..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback