Systeryster

Dag 19 - En barndomsvän

Jag har tyvärr ingen jätte bra kontakt med mina barndomsvänner. Jag flyttade ju från Växjö med mamma när jag var 7 år. Men det finns en liten krabat som stått vid min sida sen vi var 3 år :')

Hon den där Lisa Andersson.
Flickan som var ett snäpp kortare än mig med pottfrilla. Och hon som stirrade blint på min mamma när hon hade en dejt med Lisas pappa i deras hus i Alvesta. Också samma flicka som åt upp mina pimpade pepparkakor som jag hade i min gran :o

Hon är världens bästa syster och världens vackraste tjej! Jag lovar att det är ödet som har fört oss ihop. Och det är bara tack vare henne som jag åker på mitt livs äventyr nu i maj :')

Lisa, du är den bästa syster någon kan önska sig och jag älskar dig så otroligt mycket och jag är fruktansvärt rädd om dig! Och ord kan inte beskriva hur mycket jag kommer sakna dig när jag flyttat <3

Vi har en underbar resa framför oss när du kommer till mig nästa vinter!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback