work day

Idag är det min näst sista dag på jobbet, har ett pass kvar nästa vecka innan jag slutar forever! Just nu är känslan "åhh jag orkar inte gå till jobbet, speciellt inte när jag är sjuk". Men helt ärligt, hur mycket less jag än är på detta jobbet, så kommer jag sakna det så jävla mycket!

Tycker det är kul att se mina andra jobbarhomies gå vidare och utbilda sig, jag vill med krypa uppåt men jag är nu en drop off. Det är väl då jag får påminna mig om vad jag ska göra :')

Så ikväll är sista skiftpasset med Haben, hoppas hon är snäll mot mig idag. Igår var hon på rethumör :P att reta och mobba mig är en ganska vanlig sak på McDonalds.

Nä, nu ska jag kolla på gårdagens BB avsnitt. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback