A girl and her car

Kära familj och vänner. Ytterligare en dag har passerat på min resa :)
Så vad hände idag?

På förmiddagen åkte jag till College of Marin med Linnea och Katrin. Signa in oss på skolan och jag anmälde mig till två kurser, tennis och zumba. 230 dollar för två klasser, insane. Ska, enligt min organisation, få ihop 60 timmar i skolan på ett år. Dessa två klasser var runt 20 ihop. Får kämpa mer nästa år :)

Nu i eftermiddag kom Emma förbi med sina kids. Dom badade i poolen medans vi låg i skuggan och pratade. Flickorna fick då för sig att leka salong. Så jag och emma fick massage över hela kroppen av dom, och så fotmassage av pojkarna. Dom bestämde att vi skulle ha en ny playdate nästa vecka, och då skulle dom öppna massage studio och mata oss med jordgubbar. Och två utslitna au pairer som oss tackar ju inte nej till det ;) När emma skulle köra hem fick hon motorproblem och startkablarna fick komma fram, också riktigt kul!

Slutade tidigt idag (17.30) har precis ätit och nu ska jag ta mig en dusch. Avslutar kvällen med Buffy, som vanligt, sen sova tidigt (vilket jag alltid säger men lyckas aldrig hålla) Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback