a weekend in mill valley

Hej vänner :)
Jag har haft en fantastisk helg, har inte gjort ett piss typ!

Flyttade in till Linneas grotta i lördags. Bytte om till mjukiskläder och gick en prommis på 5 km, från Mill Valley till Sausalito, precis vid vattnet. Sjukt fint! Väl hemma segade vi ner oss i soffan med popcorn och filmen Fast Five med min blivande man Paul Walker ;)

Idag körde vi in Katrin och Mathilda till stan som skulle gå på festival, Outside lands. Vi stannade vid en tatuerings studio på vägen hem och jag fick min femte inristad bakom mitt vänstra öra. Ett L för min underbara syster Lisa :* Fortsatte dagen i Linneas säng med några filmer.

Nu är jag hemma och har redan krupit ner i sängen. Ska kolla ett buffy avsnitt sen sova tror jag. Visade tatueringen för ungarna och min värdmamma, dom gillade den!

Har äntligen laddad hem appen Instagram till min iPhone, så nu ska jag försöka få upp lite snygga bilder från cali där. Häng gärna med på resan, johannapersson heter jag såklart! Puss och godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback