Another issue

Har haft en dag full av...issues. Inget stort precis. Något jävligt töntigt om ni frågar mig. Kanske inte ens borde kalla det för issue, men något är det iaf som jag inte tycker om.

Jag borde inte ens bry mig, verkligen INTE. Men känslig som jag är, pfft. What am I saying? It's true, I don't fucking care!!!


Vänner är sjukt bra att ha när man är på dåligt humör. Och idag har jag fått prata/skypa med the secret top 5, the five most awesome people. Med andra ord, 5 av mina närmsta vänner. Måste erkänna att alla fem hjälpte mig att tänka på annat, lösa mina "issues", eller sa att jag är trög som ens funderar på det. Bra femma!

Med tanke på att jag varit lite down idag så har det inte hänt så himla mycket. Imorgon ska vi åka in till city och besöka academy of science. Längtar tills helgen, så jag får lite frid i min vardag igen. Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback