Chasing cats

Hej finaste vänner :)

Jag har haft en mysig dag hittills. Började jobba vid 7.15 som alla andra dagar, skillnaden idag var att båda barnen var vakna! Vanligtvis är det bara lill tösen som är upp redan vid sex och lillkillen sover oftast till åtta. Men tydligen inte idag. Så det blev tidig frukost sen myste vi lite grann :)

Innan vi käkade lunch så sprang vi runt huset och letade efter vår katt Mittens. Shady var ute och busade idag när han fick syn på katt stakarn som skenade iväg. Han är galen i katter och vill typ döda dom :s efter ett evigt letande så hittade vi katten!

Barnen åkte precis in till SF med sin pappa för att gå på Giants matchen. Jag ska strax köra och handla mat med barnens farmor. Har precis gjort en snabb skype med bönan. Snygg var hon med! Nu sitter jag på msn med hennes lillasyster matilda, mina bästaste vänner :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback