converse buttercup

Jag kom på en awesome idé!
Istället för att skriva ett mega långt inlägg varje dag, så ni får läsa så mycket att huvudet sprängs, så kan man ju faktiskt dela upp det i två inlägg :D ett på dagen och kanske då ett på kvällen.

ANYWAY, klockan är 13.53 och jag kom nyss hem från en liten tur med bilen. Köpte bland annat förvaringslådor så nu ska jag sortera alla skolpapper som tillhör kidsen. Dom börjar samla på sig allt för mycket skräp.

Innan jag drog ut så skypade jag med storebror + familj. Elsafisen hade så mycket att berätta och hon hade precis fått sitt födelsedags kort från mig, men en gosig liten tusenfoting på som hon klappade. Gullunge! Skypade också en snabbis med mina två kids som är på east side av landet, dom kommer hem på måndag!!

Nu ska jag organisera, vilket jag börjar bli grym på! Lika grym som mina nya skor ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback