Do I have to repeat myself

Jag har haft......en mycket komplicerad dag.
let's just leave it to that

En av ungarna ballade ur på morgonen och jag var fem sekunder från att slå huvudet i väggen. Något av det jobbigaste jag vet är att jag måste upprepa mig själv när jag ber någon (i detta fallet ett barn) göra något som att flytta på något, hjälpa mig, städa osv. Och när jag hela tiden måste upprepa mig för att INGEN LYSSNAR, ja resten kan ni räkna ut själva.

Som sagt, en tuff morgon för johanna idag. Det gick över då min kära flicka lagade lunch åt mig, svenska köttbullar och pasta :) fick också skypa med david så mådde genast bättre efter det! I eftermiddag så har jag och min lilla lady legat vid poolen och solat, badat och pratat om en massa, lite kvalitets tid.

YES, värmen är också tillbaka. Idag hade vi över 90 degrees vilket är ungefär 33 grader! Äntligen har jag fått börja gå i shorts och klänning igen istället för ett par tajta jeans höhö.

Jag har 3 avsnitt kvar av sjätte buffy säsongen. Så nu är jag nerbäddad och redo. Har dock en tråkig klädhög på sängen som inte borde ligga bredvid mig inatt, och påminn mig att jag måste städa på söndag, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback