Finaly I got some company

Hej där :)
Jag gick upp tidigt idag! För att värdmamma åkte in till stan för att jobba, så hon hann inte mata alla miljoner djur vi har här hemma. Så jag gick upp, matade dom små liven, sen bums i säng igen och sov en timma extra!

Skypade med min älskade Emelie, första gången sen jag åkte!! Och hon var så söt, och hon grät och hon var så kär och lycklig :) är så himla glad för din skull pärlan! Och Alfalfa var också med och sa hej den lilla sötnosen!

Har precis gått en runda med Shady och Cotton. Nu ska jag rensa lite till bland barnens leksaker. Efterd et blir det en tur till San Rafael och lämna kläder som ska skänkas. Måste också ta med bilen till Lexus verkstan då det är något mysko med med en blinkis.

Ikväll blir det avskeds fest för en kompis som ska hem, men innan des....SÅ SKA JAG HÄMTA MIN UNDERBARA VÄN MARTINA PÅ FLYGPLATSEN :D Har saknat henne!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback