Fuck school

Gillar att jag nyss fick ett mail av min area director (en person som ser till så att mitt au pair liv fungerar som det ska, ser till så att jag lever, och hjälper mig med seriösa problem, vilket jag inte har)

Berättade för henne att jag äntligen signat in på skolan. Tror ni inte att bruden skriver tillbaka att kurserna jag BETALAT är inte acceptabelt. Ny regel för i år är tydligen att au pairer som åker med STS måste ta "seriösa" kurser så som, språk-historia-filosofi-bioligi, JAG HAR REDAN GÅTT 3 ÅR I GYMNIASIET FÖR HELVETE!

Skrev tillbaka till henne att jag tänker ta dessa två kurser iaf, får väl iriterrande nog ta något seriöst nästa år då. Jag hatar att plugga och gå i skolan! Kul att man fick veta detta innan man anmälde sig då...



Kommentarer
Postat av: mamma

Såja,,,, ta det lugnt!!! Du kommer att tacka henne en gång i livet sen. Fundera på engelska!

2011-08-12 @ 21:20:38
Postat av: Johanna

lätt för dig att säga :(

seriösa klasser är mycket dyrare, + att jag inte har någon motivation att göra detta!

2011-08-13 @ 07:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback