heavy thoughts

Och så gick en annan dag förbi, lite långsamt gick den med.
Imorgon ska vi till Stinson hela dagen, så det kommer gå fort!

Har ingetligen inte så mycket att skriva om, här händer inte så mycket :( men nu i helgen och flera veckor fram, det är då saker och ting börjar ske och jag längtar som fan! Måste ha lite förändring på vardagen typ NU.

Kom på en annan sak då. Jag gillar mitt nya liv. Ny livsstil, nya vänner, nya människor överhuvudtaget. Inser verkligen hur mycket jag behövde åka iväg, och jag är så impad på mig själv att jag gjorde det :) Men det som ändå är bäst av allt. Efter att ha levt mitt liv här i 1 år, så kommer jag hem..som en helt ny människa (garanterat) Undrar fan vad som kommer hända då! ;)

Time will tell,
and i guess that when i get home, i will see the truth and the people that are true.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback