I just don't get it, why me

Tre roliga amerikanare;

1. Ansvariga snubben vid Mill Valley car wash, stirrade lite väl mycket på mig i veckan när jag var där och tvättade bilen. Helt plötsligt yttrar han sig, efter jag betalat, "I have to say, you'r verry cute, despite you have a New york rangers hat" Jag svarar "Well, I like the blu and whit collors better then the orange and black (giants) Han svarar tillbaka "haha, you'r swedish aren't you, see ypu later cutie" OKEJ? Trevlig man..

2. Lationo mannen på UPS store, kom till vårat hus EN gång för att hämta paket, flörtade lite och sa att han skulle komma tillbaka nästa dag och hämta något annat. Jag var aldrig hemma dagen efter. MEN, har sätt han två gånger i sin lilla lastbil sens dess (det är 2 veckor sen) och varje gång så ler han extra mycket och vinkar galet till mig. Hur minns han mig?

3. Den kortväxta servitrisen på cheescake, Har serverat mig tre gånger (tredje gången var idag) Första gången med en kompis, andra med barnen och även idag med barnen. Säger alltid "Hello Johanna, do you remember me" när jag kommer. Idag gick han även fram till mitt bord och pratade med mig. Och hur minns han mig?? Har inte sätt han på över en månda..

Så vad är hemligheten? Är det alltså sant det dom säger...
ATT MAN SKA VARA SVENSK & BLOND FÖR ATT AMERIKANARE SKA REAGERA? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback