Linnea my awesome panncake wife

Kära medborgare!
Inatt har jag sovit som en prinsessa och gosat med Linnea. Det är skönt att sova själv 6 gånger i veckan i en cp stor säng. Men det är också riktigt jävla gött att få sova jämte en heting en gång i veckan med ;)

Frugan har nyss gjort amerikanska pannkakor till frukost, det var gott! Nu ska vi nöta lite här i grottan innan det blir bio ikväll. Redan vid tio vaknade vi, insane. Jag ska försöka överföra lite saker från hennes dator till min. Så här ligger jag i sängen med två datorer, en ipad och min iphone. Känner mig inte riktigt normal...

I eftermiddag ska vi på bio med matilda, fright night. Linnea beskriver den som en taskig B-film som inte är värd att ladda ner. Därför kan den bli en B+ film om man ser den på bio, höhö!

Nämen tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback