Mittens is missing?

Hej bloggen.
Man kunde ju tro, och hoppas på, att denna dagen skulle bli snäppet bättre än vad den var igår. Men nej. Den var snäppet värre. Även om jag är "utbildad", så känner även jag ibland att jag är så frustrerad att jag inte har någon aning om hur jag ska lösa problem som jag har med barnen.

En annan tråkig sak som skedde idag, vår älskade katt Mittens försvann igår. Så dagen har beståt av att dela ut flygblad, leta i hela byn, åka till Novatos shelter för försvunna katter, mycket tårar där med. Nu i eftermiddags när jag och min unga tös stod i köket och gjorde glass, så dök kattfenomenet upp! SLÅR VAD OM ATT HAN RYMT HEMIFRÅN MED EN BRUD! ;)

Nu ligger jag på min vanliga underbara plats. Nyss tittat på två avsnitt av säsong 7 (buffy). Ska ta en dusch sen läsa lite ur twilight tänkte jag. Imorgon är sista jobb dagen på sommarlovet. På måndag börjar kidsen skolan igen och ord kan inte beskriva hur mycket jag har längtat efter det!


Kommentarer
Postat av: bella

vilken söt katt :)!

2011-08-26 @ 06:25:52
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: proud to be a ginger -

söt bild :)

2011-08-26 @ 06:38:05
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Emma

Ååh mittens is back!!!! Vilken tur!! Går ju inte ens beskriva hur förstörd hon är så fort han går och gömmer sig!!! Pussa gullebarnen från mig!!!

2011-08-26 @ 09:53:59
Postat av: Johanna

tjock och fin är han :)



haha emma, hon lipade typ hela dagen. Ingen här hemma visste hur vi skulle trösta henne :( som tur var kom han hem igen!

2011-08-27 @ 07:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback