my baby brother

Hej kära vänner :)
Idag har jag haft en fantastisk dag, och den har gått så fort. Jag har varit själv hela dagen, vilket jag behövde! Den äldsta är på 2 dagars sleepover och den yngsta har varit på camp hela dagen. Så jag har varit själv mellan 9-16 :)

Har inte gjort något vettigt alls. Kollat på buffy och chillat. Åkte till affären en liten stund och handlade dock. Pratat med Lisa, mamma och lite med david. Kände inget sug att skypa idag, ville ha lite johanna tid liksom :)

Ikväll jobbar jag dock, men bara lill plutten :) vi har ätit tacos och nu spelar han wii, super mario! Om en halv timma så är det lägg dags, och då blir det mer buffy för mig såklart. Inne på säsong 6 nu!

Shit, har ju börjat läsa twilight boken på engelska. Jag LÄNGTAR efter breaking dawn, som kommer om några månader bara! Tänk vad tiden går fort här borta, skrämmande...

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback