My beautiful San Francisco

Trogna läsare!
Ursäkta för dålig uppdatering i helgen, men jag har haft fullt upp. Och jag gissar på att ni där hemma har njutit av KO-dagarna, vilket är en fullkompligt korkad helg enligt mig.

I fredags tog vi en tur med bilen här runt omkring. Vi åkte också till Golden gate bron och gick över den. Tyvärr så var det kasst väder och sjukt dimmigt. Vilket det har varit i stort sätt hela veckan vid bron. Men några häftiga bilder blev det. På kvällen chillade vi hos Linnea.

Igår tog vi båten över till San Francisco där vi strosade runt hela dagen. Vi gjorde lite sightseeing och så shoppade vi. Väl hemma vid halv nio på kvällen, dog vi i soffan av utmattning och värk i fötterna. SF är en sjukt stor stad att promenera i.

Idag har vi vilat ut, iallafall jag hehe. Vi har precis avslutat lite pannkakor till lunch och nu ska vi lägga oss vid poolen. Har inte planerat in något för dagen, vi skla nog åka upp till en utsiktsplats vid bron och ta lite mer bilder runt solnedgången. Om den nu vill visa sig pga den jävla dimman!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback