My tv star

Hej vänner :)
Idag gick jag motvilligt upp vid fem och körde Martina till bussen. När jag kom hem myste jag lite med lillasyster och lillebror. Vi åt frukost och pratade om deras resa sen fixade vi till oss, och fina var vi med!

Vid kvart i åtta kom det en sjukt het limmo och plockade upp oss. 11 pers samanlagt. Klockan 9.45 idag på morgonen så gick bruttan LIVE på tv och gjorde vädret för dagen här i Bay area. Super nervös var hon men så himla duktig. Ska försöka hitta ett filmklipp och lägga ut :) Det var häftigt att se en nyhets studio med, det är tydligen inte så komplicerat som jag trott.

Efter en rundtur med limmon inne i stan + lunch kom vi nyss hem. Och jag är super trött. 8 skrikandes barn i en limmo utan bälte är fan inte att hurra för :P men roliga är dom ju som vanligt.

Tess kommer strax och hänger med mig, huset är ju fullt av barn :) Ikväll ska jag bara ta det lugnt och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback