Party rockers in SF

Jag har haft en riktigt rolig helg :)
Åkte på hiphop festival med linnea igår, anledingen för att se Mac Miller. Efter att väntat på grabben i fyra timmar fick vi höra att han ställt in pga inställt flyg (bullshit) så vi körde hem igen, förbannade.

Vi drog ut med Katrin på kvällen och var hemma vid sex på morgonen. Vi skulle försöka få mig till att vara uppe i 24 timmar, höll till 23 sen somnade jag i Linneas säng ;P

Idag har vi sovit, ätit mat och beställt biljetter till nästa helg då mr.awesome Lil Wayne kommer hit (!) Det kommer bli en sjuuuuukt härlig helg, bättre än denna!

Nu blir det twilight i min säng och vila, sova tidigt med hoppas jag! Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback