Same old, same old

Ytterligare en dag har passerat. Snart början på en ny vecka.
Min dag har i stort sätt sett ut som alla andra vardagar. Jobbat hela dagen. Avslutar kvällen i sängen med serier, i detta fall Buffy the vampire slayer (höhö)

det är lite tråkigt att alla mina dagar ser lika dana ut :(
Måndag-Fredag: Jobba 7.15-18 (har ledigt några timmar vissa dagar)
Lördag: Jobbar 7.30-11
Lördag (11)- Söndag: Hänga i Linneas grotta!

Förstår ni att jag längtar tills barnen börjar skolan, så vi får lite med ordning på dagarna. Och jag ska ju heller inte sitta och klaga, för dagarna går äckligt fort. Och nu är det bara 3 veckor kvar tills mami papi och sis kommer!

NÄHE, tvätta bort min ansiktsmask, titta mer på buffy sen sova!


Haha, måste erkänna en kul sak med. En liten del av mig hade önskat att jag fick vara med min superkompis och bönan på moheda dagarna. Gillar den helgen mer än KO-dagarna och Alvesta marknad. Måste vara för att det är mindre folk, skönare människor, och sjukt roliga moheda bor ;D


En gris och en ko...

OCH TVÅ MOHEDA BO!
(och två stekheta blonda bönor
)

Kommentarer
Postat av: Fraj

Jag vet precis hur det är med dagar som är likadana! Jobb och jobb och jobb...;P

2011-08-20 @ 13:14:43
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback