SPA day

Holla Amigos!

Har haft mig en riktig mysig dag med mina barn, Emma och hennes två knoddar. Vi hade SPA-dag, då vi fick fot massage, hel kropps massage och hand massage :) sen fick jag spendera resten av dagen i skuggan pga min nya tatuering, life is hard!

Resten av dagen har varit mys med ungarna :) hade en trevlig kväll med både barn och värdföräldrar när vi åt middag. Blev långa roliga diskusioner om mina tatueringar, att resa i USA, om att dom ska åka till Europa nästa sommar. Mina värdföräldrar är så himla roliga och bra ;)

Ligger nu utmattad på sängen och lyssnar på lite ny musik, på youtube. Måste fan fixa med mitt spotify. Sitter med Linnea på msn med och pratar om det eviga samtalet om grabbarna som finns där ute. Hon ska tydligen också tvinga med och se två skräckfilmer. NOT OKEY!

ÅH, fick brev från mamma idag :) Blev så himla glad att få se mina små änglar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback