Taking shady to school

Helt ofattbart, idag på morgonen när jag följde barnen till skolan så dök en gamal vän upp! Stirrade chockad på honom, sen skrek jag ut och sprang över skol området och kramades :)

barnens bästa vänners au pair, som åkte hem för 2 måander sen, kom tillbaka i veckan för att hälsa på :) så jävla kul, skrev ett mail till honom igår för att kolla läget. Och idag så bara stod han där och skrattade åt mig haha!

Kom precis in från hängmattan :) Ska ta med shady till skolan för första gången idag. Får se hur han reagarar med andra hundar och en massa människor!

Jag och Emma har en liten tävling på gång. Dens unge som kommer ut först vid 2.30 får ett poäng, vi började igår. Emmas pojke kom ut sekunder före rye rye, så hon leder med ett poäng! Hoppas grabben kommer ut först idag. Tävligen pågår i 5 veckor (då åker emma hem!) Förloraren bjuder vinnaren på cheescake ;)

Nu ska jag strax gå och hämta dom underbara små liven :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback