The kids are back

MINA UNDERBARA BARN ÄR HEMMA :)
Har gosat hela kvällen, och dom har babblat som bara den!

Ska upp redan vid fem(!) imorgon och köra Martina till bussen som tar henne till flygplatsen. Efter det ska jag köra raka vägen hem och fixa till mig. För imorgon ska min stora dam vara med på tv LIVE :P Hon och hennes kompis ska göra vädret imorgon i en studio inne i San Francisco. Så det blir limmo in klockan 7 på morgonen, inte helt fel ;) Sova kan man göra när man är gamal!

Så nu ska jag sova så att jag är redo för morgon dagen. Har lite att fundera på innan dess. Vad ska jag ha på mig? Högklackat eller inte? Jag menar, lillasyster vet redan vad hon ska ha på sig ;P

Godnatt kära vänner,
hoppas det finns några där hemma som vill prata med mig imorgon när jag är uppe :) vore kul med lite sällskap om man säger så. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback