This was a weard day

Hör och häpna!
Jag har haft en fartfylld dag, tror det eller ej..

Började med skype med mor min, alltid lika trevligt. Åkte till Petaluma och lämnade tillbaka ett par skor som jag köpte i söndags åt en kompis. Sökte efter en storlek större men tyvärr, med min otur, så hade dom inte den rätta. På väg hem stannade jag i Novato och handlade mat och på starbucks och köpte kaffe :)

Väl hemma, signade in på converse.com och beställde dom eftertraktade skorna i rätt storlek. Dock dyrare, åkte på 50 dollar istället för billiga 25. Men jag är ju en fruktansvärt bra kompis som gärna skämmer bort mina nötter till kompisar (JAG ÄLSKAR ER) Så skorna borde ligga vid min dörr om en vecka. Lustigt sätt att beställa saker på internet här, eller är jag lika trög som alltid och inte fattar. Iaf, så trodde jag pengarna skulle dras med en gång, som hemma. Sen trodde jag att dom skulle skicka en räkning med skorna, så jag flyttade runt lite pengar på mitt konto. Nu ikväll märkte jag att jag låg på -36 och saknade 50 dollar!!!! DET BLIR TILL ATT ÅKA TILL BANKEN IMORGN...

En annan kul grej som hände idag, på tal om att vara trög och ha otur. Beslutade mig för att gå ner till byn och köpa lunch med Cotton. Första otroligt dumma saken jag gjorde, jag bytte inte om! Och jag har strosat runt i svarta jeans och svart tubtopp hela dagen. Kan ni förstå att jag svettades ihjäl under solen. STÖRT. Andra sjuka saken, knöt fast Cotton utanför när jag gick in i affären, då gick det ut en 16 årig grabb med en FET Eminem tröja och stirrade. När jag kommer ut så sitter han på marken, VID MIN HUND OCH LEKER MED HENNE!!!! När jag tog henne och gick därifrån så säger han "See you later girls" WHAT THE FUCK MAN?

Ja, som ni ser. Min dag har varit lustig. En annan sjuk sak jag gjort är att hjälpa ett proffs som varit här idag med att träna Shady (nya valpen) JAG? Träna en hund? Vad händer, jag som är så otroligt lat..

Nä men då ska jag väl fortsätta kvällen med buffy sen ta mig en god natts sömn. Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback