Update!

När jag gick igenom alla böcker och papper i lilltjejens rum så hittade jag en bok om- hur man gör flätor. Underbart nog fanns det ett kapitel hur man gör inbakade/utbakade flätor, som jag alltid velat lära mig men aldrig tagit tag i.

Och med vilja som stål så tog det mig 15 minuter att få till en utbakad fläta, som också blev riktigt bra! Vet i fan hur jag ska klara av att göra en inbakad, får testa på martina i helgen :P hehe.

Men nu ska flätan bort och jag ska hoppa in i duschen. Funderar på att göra en ny med blött hår, så kommer det se riktigt knasigt ut imorgonbitti :D Avslutar denna dag med att titta på filmen The blinde side med min värdmamma då vi än en gång är själva här hemma :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback