Update

Hittade filmklippet på bruttan på kanalens facebook sida. Så där har jag lagt upp den för dom som vill titta :) tror inte jag kan få in den här, eller jag orkar inte försöka.

Dagen rullade på och nu har den gått mot sitt slut. Jag ligger nu i sängen och ska strax krypa ner tror jag. Lite buffy avsnitt först sen är jag redo.

OH, fick hem mina skor från converse hemsida idag, sjukt snygga! Så gick in på deras hemsida igen och kikade lite. Tydligen så kan man designa sina egna skor för 20 dollar extra (awesome) Så funderar på att göra det istället för dom rosa skorna jag vill ha, eller dom vita (två enkla färger jag kan hitta hemma liksom)




Så dessa två par lyckades jag designa. Dom rosa sticker ju ut mest medans dom vita är mer häftiga (lite usa feeling) + att dom vita är sjukt coolare än dom vanliga vita som finns överallt. Vad tycker ni?! Ett par eller båda? Skorna kallar jag för JUICY!

Kommentarer
Postat av: emelie

aaaaaaaaaaaah du ska såååå få ta med ett par hem till mig när du kommer (om hundra år)

2011-08-11 @ 09:16:14
URL: http://emeliemiche.blogg.se/
Postat av: Johanna

550 spänn vill jag ha för dom då, tack! ;)

2011-08-12 @ 05:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback