My pink awesome shoe

HALLÅ DÄR!
Har haft en hyfsat chill dag, igen. Nu får dom där barnen för sjutton gubbar komma hem till mig. Klättrar på väggarna snart så uttråkad som jag är :P oh btw, martin min dude som bo i Ohio kommer till mig på torsdag :D så då ska vi hitta på en massa skoj!!

Blir lite skype i eftermiddag, sen har jag lovat mig själv att laga svensk middag ikväll. Mina värdföräldrar ska ut och äta då det är mammas födelsedag. Gav henne en stor bukett blommor som hon blev super glad i :) Att göra henne nöjd och se henne glad är guld för mig!

Nähe, nu ska jag pimpa mina tånaglar rosa och invänta min skypedate. PÅ TAL OM ROSA, kolla in min absoluta favorit pryl som jag skaffat mig ;)




Kommentarer
Postat av: Martina

Haaha ja gillar stavningsmissen, Martin men den går ju ihop med ordet dude! ;) Vi kommer ha så enormt roligt!! :D <3

2011-08-02 @ 04:42:49
URL: http://martinagunnars.spotlife.se
Postat av: Johanna

HAHA fy fan vilken jävla miss dude :D

2011-08-03 @ 04:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback