7 months


Hej kära vänner.
Idag har jag varit i USA i 7 månader. 5 Månader kvar, shit.

Efter jag slutade jobba så åkte jag till Tiburon med Vilde och Linnea. Det har varit Lucia firande i en liten krya på ett berg, så ljuvligt. Vi tre satt längst bak med världens hemlängtan när dom sjöng svenska julsånger. (Lusia firas inte i USA, dom har ingen aning om vad det är)

Katrin, Sofia och Lina var med i Lucia tåget. Efter dom har sjungt så slängde vi i oss en massa kakor och LUSSEBULLAR!! Vi bestämde oss för att avsluta kvällen med middag på P.F Changs i Corta Madera :)

Vi satt länge och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi planerade en massa om nästa helg, med utgång. Då är det Vildes sista helg här hos oss, för måndagen där efter så åker hon hem till Norge :(

Nu ligger jag här i min säng, men värmefläkt på och raggsockar. Det är sjukt kallt! Idag på morgonen så var det frost på min bil, och någon skrapa hittade jag ju då självklart inte, vore lite felplacerat här i sunny californien. Om två veckor åker vi upp till Lake Tahoe för att fira jul, hoppas snön har kommit då!

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback