A lovely day in the sun


Hej mina heta vänner! ♥
Har haft en sjukt trevlig dag. Skypat med mamma och fisen, hon skrek rätt ut att hon älskade mig och att hon ville ha klackaskor i julklapp. Det tycker jag allt hon förtjänar :)

Åkte och stor handla idag med, vilket faktiskt var kul för en gång skull. Elena, våran hushållerska följde med och vi hade super kul ihop. Efter att jag hämtat barnen på skolan så gick vi och köpte böcker. Efter det åkte vi vidare till Safeway där G fick beställa sin födelsedags tårta, hon ska ha kalas med alla sin tjejkompisar på söndag :)

Ikväll kom barnens mormor förbi och stannade på middag. Efter maten satt hon, jag och värdmamma och pratade en lång stund. Om Mexico, vår resa till tahoe som ska ske över jul och vi kom in på ämnet att jag ska stanna istället för att åka hem till vår. Har fortfarande inte bestämt mig..

Nu ligger jag i sängen och ska strax hoppa in i duschen. Avslutar kvällen med ett VD avsnitt sen sovdags. Oh, det bästa med dagen...fick post idag från Nordstroms. Jeffrey Campbell skorna har äntligen blivit en del av min sko samling. I helgen ska jag lägga upp en FET bildbomb med alla skor jag inhandlat här ;)

Godnatt :*


Kommentarer
Postat av: Bönan

Menar du att du kanske inte kommer hem till mig i vår?!?!!?

2011-12-08 @ 23:50:01
Postat av: Bönan

Jo, jag kommer hem. Sviker dig aldrig!

2011-12-21 @ 06:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback