A night of hiphop


What's up homies!
Idag är jag på extra bra humör. Idag är dagen som jag väntat på i månader nu. Onsdag, den 14 december. Jay-Z and Kanye West live i San Jose. It's gonna be epic!

Har inte gjort något speciellt idag. Efter jag släppt av barnen på skolan så drog jag till gymmet och körde i en timma. Vägde mig med och fick en chock! Bord fan flytta in på gymmet och träna 24/7, det är farligt att bo i USA!

Jag har skrivit klart mina julkort idag och skickat iväg dom. Nu sitter jag i köket och äter pepparkakor med G samtidigt som hon gör sina läxor.

Om 1h och 10 minuter drar jag och Vilde till Linnea. Sen vidare mot grabbarna HET. Måste bestämma mig om jag ska köra enkelt med Converse eller gå all in (ifall jag stöter på Kanye West) Med Jeffrey Campbell Lita. Svårt val!

later.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback