Disco day


Tja tja bloggen! (Saknar Frida Brorson så in i helvete!)

Har haft en oerhört lat dag. Har bara legat i min säng. Sovit och nötat Vampire Diaries. Har även haft en skoj eftermmiddag med kidsen. Vi har lekt ordlekar och sen haft disco i G's rum. Shady fick vara min kavaljer idag, så vi körde slowdance hehe.

Samtals ämnet vid middags bordet var alla 50 stater. Så efter maten så började värdpappa rita upp alla stater i en karta medans G skrev upp alla på ett paper. Tror dom fick med alla till slut, imponerande.

Jag ligger nu i min säng och ska fortsätta nöta VD en liten stund. Ska försöka sova tidigt, men vi får se hur det blir med den biten. Hoppas att alla ni hemma har det bra bland kyla och snö. Och oroa er inte, det är kallt här borta med!

Puss och Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback