I dream about shoes


Hej vänner! :)
Första dagen på december, pappas födelsedag och bara ynka dagar kvar till jul.
Vilket känns lustigt. För här skiner solen och det ska bli 20 grader idag..

Vill ni veta en typisk johanna sak?
Satt här igår och var så fruktansvärt avis på Kenza och alla hennes sjukt heta skor. Vilket fick mig att börja tänka på min dröm garderob full med skor. Alla borde väl veta om mina extrema kärlek för skor.... Hemma i min garderob finns det endel high heels, men mest i svart och brunt. Vad hände med min dröm om att ha heels i alla färger?

Så helt random igår, så hängde jag på Victorias Secret's hemsida, där jag fann kategorin shoes. Holy fuck, massa massa massa heels för sjukt bra priser, i alla former i alla färger. Jag dog! Jag kan nu se min dröm gå till verklighet och har bestämt mig för att uppfylla den. HÄR SKA SHOPPAS SKOR! ;)

Så nu ska jag sluta slänga pengar på skit, och köpa skor :D bra mål, hehe. Och nu då till min kära mor som kommer sitta och tänka "JOHANNA, hur ska du få hem all skit du köper!" Jag säger bara, mamma chilla allt kommer att lösa sig. En dag i vår så kommer det komma ett stort paket hem till er med en massa skor i som tillhör MIG. Några veckor senare kommer jag också komma hem :)

Nu ska jag vila och fortsätta drömma om min dröm <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback