I want it all


Hej kompisar!
Hoppas alla mår väl. Här borta sker inte så mycket. Tänkte bara titta in och skriva lite snabbt att allt är bra. Kyligt dock, var inte så varmt idag som jag hade hoppats på. Och nu ligger jag nerbäddad med filt och grejer, brrrr.

Har hittat en amerikansk hemsida som säljer hmärkes skor, väskor mm för billigare priset. Enormt mycket billigare. Åh fy fasen vad sugen jag blir. Men får väl sitta här och tänka "man kan inte få allt i livet" Lite surt att tänka ändå för det är så mycket billigare här borta. Och jag hade ju inte tackat nej till ett par Louboutini eller Jimmy choo skor eller en LV väska, aahh VILL HA :(

Har börjat se om Vampire Diaries på dvd. Så har snart kommit halvvägs in i säsong 1. Så ska nog se ett avsnitt sen sova. Och drömma om den där LV väskan...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback