In a bad mood.


Hallå i lådan!
Sitter inne i lekrummet med R, han spelar Wii medans jag tittar på :) tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg.

Igår hade G sitt kalas med en massa tjejer från henne klass. Vi åkte till en gymnastik sal i Novato där barnen hoppade runt. Saknade den gamla "gympa tiden" så även jag gick bananaz på golvet som var en studsmatta. Lyckades även med några volter på studsmattan, heja!

Har tittat på flygbiljetter till resemånaden idag. Lisa kommer över och så ska vi besöka några städer här i USA. Har hittat bra och billiga flyg. Svårare att hitta bra hotell men tror jag funnit något som kan fungera. Får se vad fisen säger. Bara 5 månader kvar...

Om en timma blir det middag, jag är dock svin hungrig redan nu :S ikväll bör det relax mode. Tänkte gymma men tar det imorgon. Är på ett taskigt humör..

Puss!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback