Killing virus


Hej bloggen.
Idag var sista dagen på barnens jullov, thank god! Har jobbat minst 10 timmar varje dag dom sista 2 veckorna. Imorgon firar jag med nyår :)

Ikväll när jag slutade hade jag planerat kvällen med Vampire diaries och bara chilla. Satte på datorn, och den kraschar. Virusskyddet gick ut och datorn fick ett stort virus på 5 minuter. Försökte ladda ner nytt gratis först men kom inte åt något för viruset lät mig inte komma in på internet. Så fick ta plan b. Körde hela vägen till best buy i San Rafael och köpte ett nytt års prenumeration av Norton360. 40 dollar åt helvetet :( 2 timmar senare, med hjälp av värdmamma, är min dator skyddad igen och utan virus.

Så det blir inget VD ikväll. Bara en dusch sen sova. Ska slå en pling till Linnea med och se vad planen för morgon dagen är :) Berättar imorgon.

Puss och godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback