Merry Christmas


Hej kära vänner!
Det är den 23:e december, klockan är 20.00 amerikansk tid. Om 4 timmar är det julafton :) (vi firar den 25:e)

Vi befinner oss i Lake Tahoe, Nevada. Min värdmammas mamma har en gigantiskt hus här uppe och vi firar jul med hela släkten! Problemet i år (och ni har samma problem hemma) HÄR FINNS INGEN SNÖ :( det brukar vara flera meter och bergen är täckta, här finns ingenting. Så planen att åka skidor är död..

Just nu tittar jag på nya Spy kids filmen med barnen och värdpappa. Känner på mig att vi somnar snart :) Vi får se vad vi hittar på imorgon.

Jag vill önska er kära läsare en riktig god jul, önskar jag var hemma med min familj, saknar dom lite. Vill också säga grattis på 21 års dagen till min älskade bästaste vän Josephine-Jossan-Bönan! I love you <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback