Oakland representing


Kära vänner,
har haft en fin fin dag med massa utflykter :) började med att gå på G's basketmatch, där dom tyvärr förlorade. Åkte vidare till Mill Valley med Vilde. Plockade upp Katrin sen fortsatte vi till Linnea och sedan mot Oakland!

Tydligen, vi upptäckte det idag, finns det en liten shopping gata med sjukt underbara butiker precis bakom Ikea. Helt chockade och glada strosade vi runt på Bay street gatan. Dom hade bl.a. Steve Madden butiken och vi gick BANANAZ!! Köpte mina efter längtade wicked boots på rea ;)

Vi stannade såklart på Ikea med och käkade lunch :) fick också med mig hem Müsli, greve ost och flädersaft.

Ikväll har jag jobbat. Barnen har varsin sleepover här hemma. Nu sover äntligen alla fyra. Jag tänkte hitta på något kul, som att fota alla mina USA skor ;) No life people...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback