Swedish christmas gift


Hej kompisar :)
Har haft en toppen dag, är så glad!

Fick paket på posten idag, 2KG GODIS!!! Av mamma och pappa :) det var också en ögonbryns penna med, änglar och bäst av allt, en film, Bäst of Dag-Otto :D lyckan var galen och jag grät haha.

Resten av dagen har jag jobbat och hängt med R. Tog han till frisören sen åt vi glass :)

Skulle ha tränat ikväll med Fia, gymmet har ju varit stängt i 2 veckor och jag vill komma igång igen, men vi hade tacos till middag och jag gick nuts! Sen satt jag och pratade med värdmamma hur länge som helst och tiden bas flög iväg. Så imorgon bitti, då jävlar!!!

Ska se ett VD avsnitt nu sen sova. Tidigt ska det bli med. Imorgon kommer det blir mega sent, har en konsert att gå på ;)

Puss och godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback